שאלות נפוצות

מועדון לקוחות

לאחר ההצטרפות, תוכלו להתחיל לצבור נקודות בכל רכישה. בהמשך תוכלו להמיר נקודות אלה לשוברים. ככה תוכלו להנות מהנחות ברכישות הבאות שלכם.

אם יש לכם חשבון דקטלון, התחברו דרך מכשיר הנייד, האפליקציה או המחשב ותתחילו לצבור נקודות בכל רכישה. בכדי להצטרף למועדון, צרו חשבון דקטלון חדש באמצעות כתובת הדוא"ל שלכם או חשבון של אחת מהרשתות החברתיות. בכל שלב ניתן להיעזר בצוות החנות או במוקד שירות הלקוחות. הגדירו חנות וסוג הספורט המועדפים עליכם בפרופיל כדי שתוכלו לקבל מאתנו הצעות מותאמות אישית.

לא, ההצטרפות למועדון הלקוחות של דקטלון היא חד פעמית ולגמרי בחינם!

תוכלו לנהל את הגדרות קבלת הניוזלטר שלנו בפרופיל האישי שלכם.

ניתן לבטל הצטרפות בכל שלב. כדי לצאת ממועדון הלקוחות, יש למחוק את חשבון הדקטלון שלכם. לאחר המחיקה לא יהיה ניתן לשחזר את הפרופיל.

כדי לשפר את חווית הקנייה שלכם, מועדון הלקוחות החדש משתמש בברקוד דיגיטלי. ניתן למצוא את הברקוד באפליקציית הקניות של דקטלון או ב"חשבון שלי" באתר. אם אתם מתקשים למצוא את החשבון שלכם, היעזרו במוקד שירות הלקוחות שלנו או בצוות בכל אחת מהחנויות.

בעת רכישה בחנות, סרקו את הברקוד האישי שלכם בקופה, והנקודות יתווספו באופן אוטומטי. ניתן למצוא את הברקוד האישי בכל עת באפליקציית דקטלון או בפרופיל שלכם. בעת רכישה אונליין, הקפידו להיות מחוברים לחשבונכם - כאשר ההזמנה שלכם תצא למשלוח, הנקודות יתווספו באופן אוטומטי.

"אם תחליטו להחליף את המוצר במוצר אחר, ינוכו או יתווספו נקודות בהתאם להפרש המחירים בין המוצרים. אם ברצונכם לקבל החזר כספי (ללא קשר לשיטת ההחזר), נקודות המקושרות לרכישה זו ינוכו מחשבונכם."

ניתן להמיר 350 נקודות לשובר בשווי 5 ש"ח, 500 נקודות לשובר בשווי 10 ש"ח, 700 נקודות לשובר בשווי 20 ש"ח, או 1,000 נקודות לשובר בשווי 30 ש"ח. אנחנו ממשיכים לעבוד ולהרחיב את מגוון השוברים שלנו. מוזמנים לעקוב אחרינו דרך הניוזלטר שלנו וברשתות החברתיות.

ברגע שיהיו לכם מספיק נקודות, תוכלו לממש את השובר. ניתן להמיר את הנקודות בעמוד החשבון שלכם באתר או באפליקציה שלנו.

ניתן למצוא את כל השוברים שלכם בעמוד החשבון באתר דקטלון בפרופיל שלכם או ב"ארנק שלי" באפליקציה ובאתר.

הזמנות אונליין

אנו מציעים מספר אפשרויות אספקה ומשלוח. לפירוט המידע המלא והעדכני ביותר,לחצו כאן .

אנחנו שולחים לכל מקום בגבולות הארץ.

על מנת להעניק ללקוחות שלנו את המחיר הטוב ביותר למוצרים שלנו, מחירי דמי המשלוח לא מגולמים בהם ולנו אין כל רווח בכך. דמי המשלוח מועברים ישירות לספק חברת השליחויות. מחיר המשלוח נקבע בהתאם למיקוד, נפח ומשקל ההזמנה. לפירוט המלא לחצו כאן .

לא, אנחנו שולחים רק בגבולות ישראל.

על מנת לבצע הזמנה באתר שלנו, ראשית יש להירשם אליו או להתחבר למשתמש. לאחר מכן יש להוסיף לסל את המוצרים שרציתם ולעבור למסך העגלה. לאחר מכן, יש למלא כתובת, לבחור באופן אספקה ולעבור למסך התשלום.

התאמות הנגישות באתר של דקאתלון ישראל מאפשרות לאנשים עם מוגבלויות שונות כגון עיוורים ומוגבלי ראיה, אנשים המתקשים להפעיל את ידיהם, אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות, אנשים עם מוגבלות שמיעה ומוגבלויות אחרות לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתר.

כן, חובה לבצע הרשמה על מנת לבצע הזמנה אונליין.

לחצו כאן על מנת לעקוב אחרי ההזמנה לאחר קבלת המסרון (למשלוחים בלבד)

על מנת לבצע ביטול עסקה של הזמנה מהאתר לפי תקנון האתר או לפי החוק להגנת הצרכן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305, באמצעות פייסבוק או בדואר רשום לכתובת הסדנא 1, כפר סבא. יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.

לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305.

כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף, יישלח אליכם מייל. על מנת לצפות בשעות הפעילות של הסניפים לחצו כאן .

כרגע אין אפשרות לארוז הזמנה באריזת מתנה.

על מנת לחסוך בנייר ולמנוע זיהום סביבתי, אנחנו לא מצרפים להזמנות שלנו קבלות או פתקי החלפה. בעת הצורך להחלפה או החזרה על פי מדיניות ההחלפה שלנו, יש לגשת לסניף עם כתובת מייל חבר המועדון.

זמינות קבלת חבילות בנקודות מסירה רבות משתנה בהתאם למקום הזמין בנקודה ובלוקרים בפרט. על מנת לא לעכב מסירה, חברת השליחויות אוטומטית מעבירה את ההזמנה לנקודה הקרובה ביותר לזו שנבחרה או לכתובת המגורים שהוזנה ברדיוס של 3 ק"מ. לא ניתן לבצע שינויים בנקודת האיסוף במידה והיא נמצאת באותו עיר מגורים.

המוצרים שלנו מתוכננים בקפידה עם בקרת איכות לפחות 3 פעמים טרם העברה למשלוח. במקרה והמוצר שקיבלת אינו תקין מכל סיבה שהיא, יש לדווח לצוות האונליין על כך תוך 14 ימים מקבלת ההזמנה. חובה לצרף תמונות ברורות. בכל מקרה, ניתן לגשת לסניף הקרוב על מנת לבצע זאת.

במידה וישנו עיכוב באספקה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305.

במידה וישנו חוסר בהזמנה במוצרים אנו מתריעים על כך ללקוח תוך 72 שעות מביצוע הרכישה באמצעות טלפון או מייל. במידה ולא התקבלה התראה לחוסר ובכל זאת חסרים בהזמנה פריטים, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305.

על מנת שנוכל לשלוח חשבונית מס לרכישה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305 עם צירוף הפרטים הנ"ל: שם מלא, ח.פ/ת.ז, כתובת. במידה והרכישה התבצעה בחנות, יש לצרף צילום מלא וברור של החשבונית.

על מנת לאפשר זמינות מיטבית של מלאי, המערכת מאפשרת לפצל את ההזמנה ולקבלה באמצעות שתי שיטות שילוח וזאת במטרה לאפשר הזמנה של כל המוצרים המבוקשים. עבור כל שיטת משלוח יגבה תשלום בנפרד, בהתאם לשיטת המשלוח הרלוונטית עבור אותם מוצרים. במידה ואחת משיטות המשלוח אינה מתאימה לך, ההמלצה שלנו היא לבטל את המוצר/ים הרלוונטיים לאותה שיטת המשלוח ובכך להישאר עם משלוח אחד.

כדי לאפשר את קבלת כל המוצרים המבוקשים ללא תלות במלאי ממקום אחד, המערכת מחשבת את זמינות המוצרים שבסל הקניות שלך ומציעה לך את האפשרויות הטובות ביותר כדי לקבל את כל המוצרים שאת/ה רוצה להזמין. לעיתים ייתכן וחלק מהמוצרים זמינים במלאי החנות בלבד ולא במחסן ועל כן הפיצול.

ניתן לאסוף את ההזמנה מהחנות באותו היום לאחר קבלת מייל.

ההזמנה מתבססת על זמינות המלאי בחנות הקרובה ביותר לכתובת שהזנת בהזמנה. במידה ואת/ה רוצה לבדוק זמינות בחנות אחרת, ניתן לנסות ולהחליף את הכתובת למשלוח.

הזמנה שלא תיאסף בתוך 10 ימים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר לך במלואו והמוצר יוחזר למלאי החנות.

יש שתי אפשרויות: המוצר/ים שבחרת לא זמינים במלאי החנות או שביצעת את ההזמנה אחרי השעה 20:00.

השירות תקף בכל הסניפים בהתאם לשעות הפעילות, למעט בסניף אילת.

השירות תקף בהתאם לשעות הפעילות של סניפי דקטלון ועל בסיס זמינות המלאי הקיים.

השירות ניתן ללא עלות.

לאחר ביצוע הזמנה לא ניתן לבצע החלפה בתוך הזמנה קיימת, אלא רק לבטל את ההזמנה וליצור אחת חדשה. ההמלצה שלנו היא שתאסוף/י את ההזמנה כפי שהזמנת אותו, ובמידה והמוצר זמין במלאי החנות את תבצע/י את ההחלפה במקום. במידה ולא זמין במלאי, תוכל לבטל את ההזמנה במעמד האיסוף.

הזמנות אקספרס ניתן לבצע רק עד השעה 13:00 ורק בימי חול. ייתכן וההזמנה שניסית לבצע הייתה מחוץ למסגרת הזמנים הזו. כמו כן, ייתכן ואחד המוצרים שבחרת חורגים מהמשקל/גודל האפשרי למשלוח אקספרס (לא ניתן להזמין עבור מוצרים במשקל גדול מ 10 ק"ג ובנפח מקסימלי של 40*40*60. חשוב לדעת, הזמנות בשירות זה יהיו על בסיס המלאי הקיים בחנות הקרובה אליכם באזור המרכז בלבד (רשימת ערים נמצאת במדיניות משלוחים באתר). ייתכן והמוצרים שבחרת אינם זמינים בחנות הקרובה אליך ולכן לא ניתן לבצע עבורם משלוח אקספרס. בכל מקרה, חשוב לדעת שהמערכת מחשבת את אפשרויות המשלוח בהתאם למכלול של כל ההזמנה שלך (מוצרים, כתובת משלוח, שעת ביצוע ההזמנה) ולכן האופציות שילוח שניתנו לך הן הטובות ביותר עבורך.

משלוח אקספרס מסופק באותו היום, עד השעה 20:00 בערב, זאת בהנחה שההזמנה בוצע עד השעה 13:00. במידה וההזמנה בוצעה לאחר מכן, היא תסופק ביום העסקים הבא עד השעה 20:00.

יש לבדוק באיזו שעה בוצעה ההזמנה, מידה וההזמנה בוצעה אחרי השעה 13:00 היא תסופק ביום העסקים הבא. במידה והיא בוצעה ביום חול ולפני השעה 13:00, יש לפנות לשירות הלקוחות לבירור סטטוס ההזמנה.

שינוי כתובת / פרטים שגויים שהוזנו יגרמו לעיכובים בזמני האספקה. יש לעדכן את שירות הלקוחות בכתובת החדשה ואנו נוודא שהמשלוח אכן יכול להגיע לכתובת זו.

מידע על המוצרים

האתר שלנו משמש גם כקטלוג מוצרים. לכל מוצר מוקדש עמוד שלם שבו יש את כל המידע הטכני, הוראות השימוש במוצר, תמונות וסרטונים והסברים נוספים. לכל שאלה בנוסף, ניתן לפנות לצוות השירות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

בגלל שאנחנו בטוחים באיכות המוצרים שלנו ומאמינים בהם, לכל המוצרים יש לפחות שנתיים אחריות. לחצו כאן על מנת לצפות בכל המידע על האחריות.

לחצו כאן על מנת להגיע למדריך המידות לכל המוצרים.

בעמוד המוצר מוצג העדכון האחרון של המלאי מהסניפים וחנות האונליין. על מנת לשמור עבור לקוח מוצר, יש ליצור קשר עם הסניפים באמצעות הוואצפ או הטלפון. לחצו כאן למידע על הסניפים .

המלאי בסניפים ובאתר מתחדש בכל יום לאלפי מוצרים שונים.

בכל עונה בשנה בהתאם לאקלים, למדינה, לביקוש וכו'. פעמים רבות, מוצרים חוזרים בעונה נוספת כ"מחודשים" ועברנו שיפורים קלים.

לכל מוצר מצורפת תווית עם הוראות הכביסה והשימוש.

החזון שלנו מדבר על עיצוב ותכנון של המוצרים עם חשיבה על איכות הסביבה. לחצו כאן על מנת לצפות במידע נוסף על העיצוב האקולוגי של המוצרים.

במידה והמוצר שרכשת אינו תקין מכל סיבה, יש לגשת לסניף הקרוב עם הוכחת קנייה. צוות השירות בסניף יבצע החלפה או החזרה על פי מדיניות ההחלפה לחצו כאן .

כל תהליכי התכנון, הייצור, הבקרה והאספקה הם פנימיים בתוך דקטלון ונועדו על מנת להוזיל את העלויות למוצרים ככל שניתן. זאת על מנת לוודא שהלקוחות יוכלו לרכוש אותם במחיר הטוב ביותר. לכן, המחירים שלנו אטרקטיביים בכל השנה ואין לנו הנחות מיוחדות או "סיילים".

בסניפים שלנו קיימים סדנאות לטיפול ותיקון של אופניים. ניתן לגשת עם כל אופניים על מנת להתייעץ עם המומחים או לבצע תיקון והחלפה.

בעמוד המוצר מצוין כל המידע על הוראות השימוש במוצרים ועל תחזוקה שלהם. בנוסף, ישנם מוצרים נלווים שמשמשים לתחזוקה והם מוצעים למכירה באתר. לכל שאלה נוספת ניתן לפנות לצוות השירות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

כרגע אין חלקי חילוף לכל קטגוריות המוצרים. אנחנו עושים את המירב על מנת לספק ככל שניתן חלקי חילוף ולחלופין לאפשר מימוש אחריות למוצר.

כרגע אנחנו לא יכולים לבצע העברות בין סניפים.

החלפה והחזרה

על פי מדיניות ההחלפה וההחזרה שלנו, ניתן לבצע החלפה או החזרה בצירוף הוכחת קנייה בכל אחד מהסניפים שלנו. לחברי מועדון תוך 365 ימים מהרכישה ולכל מי שלא חבר מועדון תוך 30 ימים.

כרגע לא ניתן לבצע החלפות והחזרות באמצעות הדואר או שליחויות.

ראשית, ניתן לפרסם ביקורת על כל המוצרים בעמוד המוצר על מנת לשתף את החוויה בשימוש. שנית, אם המוצר לא שומש ואינו לשביעות רצון המשתמש או מתאים לצרכי הספורט, ניתן לבצע החזרה או החלפה שלו בסניפים שלנו בכפוף למדיניות ההחזרה וההחלפה.

החלפה או החזרה של מוצרים שנרכשו דרך האתר שלנו ניתן לבצע בסניפים שלנו על בסיס הצגת חבר מועדון/מספר הזמנה.

אנחנו לא גובים דמי ביטול עבור החזר כספי.

בעת רכישה מהאתר ניתן לבצע החלפה או החזרה בכפוף למדיניות לכל המוצרים. ישנם מוצרים אשר נרכשו בסניף ולא ניתן לבצע החלפה או החזרה שלהם. לחצו כאן למידע המלא.

בעת ההחלפה או ההחזרה ובכפוף למדיניות והצגת הוכחת רכישה, ניתן לקבל זיכוי למימוש באותו היום בחנות. לחלופין, ניתן לקבל החזר כספי מלא באמצעי התשלום (מזומן, אשראי).

תשלום

אנחנו משתמשים בפרוטוקול מאובטח SSL לכל ההזמנות הנכנסות. הצפנה זו מעניקה לטרנזקציות רמה גבוהה של אבטחה.

פרטי האשראי שלך מוגנים. פרטי האשראי חסויים לנו נשמרים בחברת הסליקה והחיוב מתבצע באתר באמצעות IFRAME

אפשרות התשלום באתר היא באשראי. אפשרויות התשלום בסניפים שלנו הם באשראי ומזומן.

מדיניות התשלומים שלנו זהה באתר ובחנויות:
מעל 400 ש"ח - 2 תשלומים,
מעל 600 ש"ח - 3 תשלומים,
מעל 800 ש"ח - 4 תשלומים,
מעל 1000 ש"ח - 5 תשלומים

לא ניתן לשלם לאחר ביצוע ההזמנה אלא במעמד הרכישה בלבד.

בכל סוגי האשראי ניתן לבצע תשלום. שימו לב ובמידה וסוג הכרטיס הוא נטען או דיירקט, לא ניתן לבצע זיכוי או החזר לסוג הכרטיס ולכן יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

במידה והתשלום לא אומת, יש ליצור קשר עם חברת האשראי.

במידה ואתם צופים בחיוב שני, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

ניתן לרכוש שובר מתנה בסניפים שלנו. אנו מציעים מגוון של עטיפות לשוברי מתנה ובצבעים שונים.

ניתן להטעין שובר מתנה החל מ50 שח ועד 1000 שח.

ניתן לשלם באמצעות שובר מתנה בסניפים בלבד על פי התקנון.

שובר מתנה ניתן למימוש תוך שנתיים.

לא ניתן להטעין שוב שובר מתנה לאחר שמומש.

לא ניתן לקבל החזר כספי עבור שובר מתנה.

לא ניתן לאחזר פרטי שובר מתנה. במידה והוא אבד, אין לנו כל דרך לאחזר אותו או לזכות בגינו.

החוויה מהחנות

אנחנו תמיד שמחים לשמוע מהלקוחות שלנו על החוויות שלהם! מוזמנים לשתף בעמוד הפייסבוק שלנו או בגוגל על החוויה שהייתה לכם בחנות.

כרגע לא ניתן לבצע הדפסה על המוצרים.

כל המידע המעודכן לשעות הפעילות של הסניפים.

אנשים עם מוגבלות זכאים לקבל שירות ללא צורך להמתין בתור, ניתן לגשת לשירות הלקוחות, להציג את תעודת הנכה ולקבל שירות מבלי לחכות בתור.

בהתאם לחוק נגישות, חברת דקטלון עושה כל מאמץ כדי לספק שירות מקצועי, אדיב ומונגש לכל הלקוחות. בכניסה לחנויות דקאתלון מוצב שלט "ניתן לבקש את עזרת הצוות", השירות נועד לסייע לאדם עם מוגבלות בכל שלב באמצעות פניה לאחד מעובדי החנות.

דקטלון ישראל עושה כל שביכולתה על מנת להנגיש את החנויות לחוק הישראלי לשם כך הצבנו שילוט והכוונה בחניה, בכניסה לחנות, לשירותי נכים, לתא הלבשה נגיש, לאזור מנוחה נגיש, לקופה נגישה ועוד. מה שמאפשר לאדם עם מוגבלות להתמצא בחנות בקלות ובבטחה.

דקטלון ישראל מאפשרים כניסה של כלבי נחייה ומפעיליהם לכלל החנויות.

בכל הסניפים שלנו (למעט בסניף תל אביב) יש חנייה במתחמים. בסניפים אשדוד, ראשל"צ, תלפיות, פתח תקווה וכפר סבא שעתיים ראשונות חינם.
בסניף תל אביב אין חנייה מסודרת אך ישנם חניונים בתשלום בקרבת הסניף.

אנחנו מפרסמים ברשתות החברתיות ובשילוטים בסניפים על אירועי ספורט מיוחדים. בנוסף, בהרשמה לאתר ניתן לסמן את האפשרות לעדכונים לאירועי ספורט וימים מיוחדים.

אין צורך בהרשמה, אירועי הספורט שלנו בסניפים פתוחים לכולם.

למידע המלא ליצירת קשר עם הסניפים לחצו כאן.

בכל הסניפים שלנו יש סדנאות לתיקון ואבזור אופניים. ניתן לגשת לסניף הקרוב עם האופניים (גם אם לא נרכשו בדקתלון) על מנת לאבזר או לתקן את האופניים עם המומחים שלנו. ממליצים לתאם הגעה מראש על מנת להבטיח זמינות של חלקי חילוף או אביזרים באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת : [email protected]

ובטלפון 077-9829305.

המומחים שלנו בסניפים ישמחו לענות לכם על כל שאלה! בנוסף, ניתן לקבל הדרכה מקצועית על אופן השימוש במוצר ועל תחזוקתו.

לחצו כאן כדי לצפות בכל המשרות הפתוחות לגיוס.