הליכונים

הצג סינונים
4 מוצרים
סינונים פעילים 0
לפי מותג
לפי סוג
לפי מגדר
לפי צבע
  • שחור
  • ללא צבע
  • לבן
  1. ‏1,999.00 ₪
  2. משלוח חינם 
      הליכון כושר מתקפל חכם חשמלי דגם T900D - ‏18 קמ"ש
    ‏4,199.00 ₪
  3. משלוח חינם 
      הליכון כושר ביתי מתקפל דגם RUN100E  הליכון קטן חשמלי וחכם
    ‏2,999.00 ₪
  4. OUTLET
    ‏4,200.00 ₪
    ‏4,450.00 ₪ -5%

הליכון ביתי


אופני איזון או אופני דחיפה נועדו לסייע לילדיםרוצים לשפר את רמת הכושר שלכם בלי לצאת מהבית? אל תחפשו רחוק מדי! בדקטלון יש מגוון הליכונים ביתיים כדי שתמשיכו להתאמן בנוחות של הבית. בין אם אתם מתחילים או מתאמנים בעלי ניסיון, תמיד תמצאו הליכון ביתי שמתאים לצרכים שלכם. ההליכונים הביתיים שלנו מספקים רמות מהירות ושיפוע שונות, כך שתוכלו להתאים את רמת האימון ליעדים שלכם או לסוג האימון שאתם מבצעים.


הליכון מתקפל וקומפקטי


במטרה לאפשר לכם לאחסן את ההליכון בצורה נוחה או להעביר אותו ממקום למקום בקלות, ההליכונים שלנו עוצבו בצורה קומפקטית. הליכון קטן או הליכון קומפקטי הוא פתרון מצויין למתאמנים שיש להם מקום קטן בבית. אז לא חייבים להגיע למכון כושר כדי להתאמן על הליכון חשמלי, אפשר לבחור הליכון ביתי קומפקטי ולהתחיל להתאמן בבית. זכרו, הליכון מתקפל הוא נוח לאחסון, לכן אחרי האמיון תוכלו לקפל אותו ולשמור אותו במקום שלא יפריע לכם בבית.


הליכון מומלץ


לכל אחד יש צרכים שונים, ולכן יש לנו מגוון הליכונים שמתאימים לכל צורך. יש הליכונים מתאימים לשימוש קל, שהם בדרך כלל פשוטים יותר ומספקים מענה מצוין לאנשים שמתחילים לבנות את הכושר שלהם או כאלה שלא מכוונים לאימונים אינטנסיביים מאוד. למתאמנים הזקוקים לאימונים אינטנסיביים, יש הליכונים המאפשרים לרוץ במהירות גבוהה או שיפוע גדול יותר. בנוסף, יש הליכונים מומלצים המאפשרים לכם למדוד דופק או לקבל מידע סטטיסטי על שריפת קלוריות.


איך לבחור את ההליכון המתאים לכם


כאשר בוחרים הליכון ביתי, קחו בחשבון את הצרכים האישיים שלכם, כמו לדוגמה את סוג האימונים שאתם רוצים לבצע, רמת הקושי של האימונים ואת המקום הזמין שיש לכם בבית כדי לאחסן את ההליכון שלכם כשהוא לא בשימוש. אם יש לכם מקום מוגבל בבית, כדאי לכם לשקול רכישה של הליכון מתקפל, הם יותר נוחים לאחסון. אם אתם אוהבים לתכנן אימונים בהתאמה אישית או לגוון בין אימונים שונים, חפשו הליכון חשמלי הכולל מגוון רב של תוכניות אימון.

אז רוצו לבחור הליכון ביתי שמתאים לרמת האימונים שלכם והתחילו להתאמן בנוחות של הבית!