מדיניות אחריות
מדיניות אחריות מורחבת למוצרי כושר חשמליים ומכנים (הליכונים, אופני כושר, שעונים)
מדיניות אחריות מורחבת למוצרי כושר חשמליים ומכנים (הליכונים, אופני כושר, שעונים)
רשימת המוצרים תחת האחריות: לחץ כאן
רשימה זו מתעדכנת מעת לעת והחברה רשאית להוסיף או לגרוע מוצרים ממנה בכל זמן בהתאם למגוון המוצע למכירה בחנויות הרשת. לבירורים ניתן לפנות בכל עת לשירות הלקוחות שלנו.
החברה תספק אחריות מורחבת למוצרים אלו בלבד על פי חוק ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006 (להלן:"תקנות השירות והאחריות") וכמפורט בתנאים כדלקמן:
להורדת תעודת האחריות בעברית, להורדה בשפה האנגלית , להורדת בשפה הערבית
מדיניות אחריות ושירות לאופניים
החברה תספק ללקוחותיה אחריות החל מתאריך הרכישה או מקבלת המוצר (המאוחר מביניהם) לכל החיים אך ורק על החלקים הבאים: מסגרות (למעט קרבון), מזלגות קשיחים (מזלגים ללא מתלים), כידון (למעט קרבון) המותאמים לאופני המותג B'TWIN.
החברה מציעה ללקוחותיה אחריות לשנתיים החלה על חלקי חילוף אחרים.
במסגרת אחריות זו, החברה מציעה החלפת המסגרת, המזלג הקשיח או הכידון במכשיר שווה ערך, או תיקון שלו תוך זמן סביר לאחר הצגתו בסדנת האופניים בחנויות הרשת. יצוין כי עלויות ההובלה והנסיעה נשארות באחריות הלקוח.
עם זאת, התחייבות זו לא תחול במקרה של תחזוקה לקויה, רשלנות בשימוש או שימוש לרעה באופניים כפי שהוגדר במדריך למשתמש של המוצר.
כדי ליהנות מהאחריות על אחד מהחלקים שהוזכרו לעיל, יש להציג חבר מועדון או הוכחת רכישה.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לבדוק האם התקיימו כל התנאים להחלת האחריות וליישם את כל האמצעים הדרושים לבדיקה זאת.
האחריות לא תחול עבור חלקים הנתונים לבלאי טבעי של שחיקה וקריעה – צמיגים ופנימיות, רפידות ברקס, ידיות ברקס, גריפים, דוושות, שרשרת, מעביר קדמי ואחורי, כבלים ברקס והילוכים, נורות, צמיגים, מערכת הילוכים והשרשרת.
בנוסף, האחריות מוגבלת בתנאים הבאים:
א. נזק ע"י צד שלישי, נזק מכוון או רשלנות מכוונת.
ב. שימוש ותחזוקה לא נכונה
ג. שינויים והרכבת חלקים לא מורשים על גבי האופניים
ד. שימוש בחלקים לא מקוריים.
ה. נזק טבעי / מכח עליון.
החברה תספק שירות לכל החיים עבור אבחון בטיחות ותקינות האופניים.
בנוסף, החברה תספק שירות מגוון לטיפול, תיקון והחלפת חלקים בסדנאות החנויות בתיאום מראש עם שירות הלקוחות של החברה ובהתאם להצעת המחיר שתוצע ללקוח. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מחירון התיקונים ומדיניות השירות עבור אופניים בכל עת.
מדיניות אחריות מורחבת לביגוד וציוד כללי (שנתיים אחריות)
החברה תספק אחריות מורחבת לשנתיים החל מיום הרכישה או מיום קבלת המוצר (המאוחר מבינהם) למגוון רחב של מוצרים בקטגוריות הספורט השונות, לרבות מחנאות, שחייה, גלישה, ביגוד, הנעלה ועוד. אם אינך מאתר קטגוריה ספציפית אחרת לאחריות עבור המוצר שלך, האחריות היא בהתאם למדיניות כללית זו ועל פי התנאים כדלקמן:
למימוש אחריות זו יש לשמור את הקבלה או כל הוכחת רכישה אחרת.
האחריות חלה רק על מוצרים המיוצרים על ידי או עבור החברה, שניתן לזהותם על פי אחד או יותר מהסימנים המסחריים או ע"י הלוגו של החברה, ובתנאי שהם מוטבעים על המוצרים. החברה מתחייבת לאחריות עבור פגמים בחומרים או בעבודה בתקופת האחריות המצוינת על גבי המוצר או לפי מדיניות זו.
אם מוצר יוחלף במהלך תקופת האחריות, תינתן אחריות למוצר החלופי למשך שארית תקופת האחריות של המוצר המקורי.
האחריות לא תחול על כל מוצר שאינו מיוצר ע"י החברה או עבורה, גם אם הוא ארוז או נמכר עם מוצר החברה, ולא תחול על כל מוצר מזויף.
בנוסף, האחריות לא תחול במקרים הבאים:
פגמים הנובעים מבלאי רגיל או מוצרים המצויים בקטגורית בלאי טבעי כמו מוצרי לבוש ומוצרים קריעים (צמיגים, מיתרי מחבט, מסבים, גלגלים וכדומה);
פגמים שנגרמו כתוצאה מתאונה, הזנחה, שימוש לא נכון במוצר או שלא בהתאם להוראות השימוש;
פגמים או קלקול שנוצר מנזק מתכוון או קלקול שנגרם מפעולה בזדון או ברשלנות;
פגמים שנגרמו עקב רשלנות בטיפול או בשמירה על המוצרים;
פגמים שנגרמו מחשיפה לתנאים טבעיים קיצוניים, נוזלים או גזים;
ליקויים או נזק שנגרמו ע"י צדדים שלישיים (כגון שירותי הובלה, אחזקה, אחסון);
פגמים שנגרמו כתוצאה משירות (לרבות תיקונים) שבוצע על ידי כל אחד מלבד נציג מורשה של דקטלון או מהמלצת החברה;
פגם שנגרם כתוצאה משינוי במוצר ללא רשות דקטלון;
אם המספר הסידורי של המוצר הוסר או הושחת, או אם המספר הסידורי המוצג אינו מתאים לאופי, סוג או מקור המוצר;
בנוסף לאמור לעיל, תהיה אחריות כללית על קטגוריות של מוצרים ספציפיים:
ביגוד: האחריות מובטחת עבור איכות הבד, רוכסנים וכפתורים. אין אחריות במקרה של גרימת קרעים, דהייה עקב חומרי ניקוי, תופעת דליפה וכדומה.
מוצרי שחייה: אחריות עבור איכות המוצר, תפירה וצבע.
נעליים: אחריות עבור איכות המוצר, תפירה, צבע, סוליה ופגם ייצור. אין אחריות עבור שרוכים ורשת הנעל.
רולרבליידס וסקייטבורדים: אחריות עבור גוף המוצר, גלגלים, סוגרים ודוושות. אין אחריות עבור נזק הנגרם פיזית לגלגלים, סוגרים, דוושות, מסבי גלגל, מעצורי ברקס, ידיות וחומרים מתכלים אחרים.
מושבים: אחריות עבור איכות החומר או הבד. אין אחריות עבור מקרים בהם המשקל עולה על העומס המקסימלי, שימוש מוגזם בידיות (אם בכלל), גרימת נזק פיזי מקרי או מעשה אדם.
מוצרי ענפי המחבטים: אין אחריות עבור מיתרים, רצועות, זיעה ומגבות. אין אחריות עבור בלאי וקריעה של כדורים וכדורי נוצה.
אחריות מורחבת למוצרים נבחרים
החברה תספק אחריות מורחבת למוצרים נבחרים שתחול מיום הרכישה או מיום קבלת המוצר (המאוחר מבינהם). מימוש אחריות עבור מוצרים מותנה בכך שהלקוח הצטרף למועדון של החברה בעת הרכישה, או בהצגת הוכחת רכישה.
תרמילי גב לדגמי FORCLAZ (10 שנות אחריות)
הפגמים החלים תחת האחריות:
רוכסן שבור
רצועת כתף מונע החלקה
אי עמידות הבד
תפרים
כפתורי הצמדה פגומים
אבזמים
האחריות אינה מכסה תיקונים שבוצעו על ידי הלקוח. בנוסף, היא אינה תחול על הפגמים הבאים:
חורים, נזקים כתוצאה משריפת החומר
שינוי צבע
קרעים, חתכים
כדי להבטיח את האחריות, תיקי הגב שלנו נבדקים בבדיקות שונות: בדיקות שטח עם משתמשים ומהנדסי מוצר, אך גם בדיקות מעבדה להבטחת עמידות המוצר לאורך שימוש ארוך טווח.
מחבטי טניס שולחן (10 שנות אחריות)
המותג ARTENGO מציעה 10 שנות אחריות על דגמי מחבטי טניס שולחן PPR100 Outdoor, PPR130 Outdoor ו-PPR130 Outdoor בסט של שני מחבטים שתחול החל מיום הרכישה.
באמצעות אחריות זו, מציעה ARTENGO להחליף את המוצר במוצר זהה או במוצר במקרה של שבר במהלך שימוש רגיל במוצר, בתנאי שנעשה שימוש מתאים במוצר.
האחריות אינה מכסה:
בלאי רגיל של המוצר
היעדר תחזוקה ושימוש במוצר באופן אגרסיבי שאינו תואם לתחזוקת המוצר
שינוי צבע
שולחנות טניס (10 שנות אחריות)
10 שנות אחריות תקפה על כל דגמי השולחנות ARTENGO & PONGORI Outdoor הנמכרים משנת 2015: FT 720 O, FT730, FT750, FT830, FT850, FT860, PPT 100, PPT130, PPT 1300 Medium, PPT5000, PPT5000, PPT5000, LTD. PPT900 LTD ו-PPT930. מעבר לדגמים אלו האחריות היא למשך שנתיים.
האחריות היא החל מתאריך הרכישה, ומותנית בהצגת חשבונית או הוכחת רכישה אחרת.
האחריות חלה רק על החלקים הבאים:
מערכת בטיחות השולחן (מנגנוני נעילה)
גלגלים
חלקי מתכת (כולל קשיחים)
משטחי השולחנות (במקרים של עיוות, קילוף או דהיית הפסים הלבנים).
כחלק מאחריות זו, החברה תחליף את החלקים או השולחן הפגום, ותכסה את עלויות ההובלה. עלויות העבודה עבור החלפת חלקים יהיו על הלקוח.
האחריות אינה מכסה:
בלאי רגיל של חלקים (גלגלים, רשת וכו')
שולחנות שלא הורכבו לפי ההוראות במדריך למשתמש או אי ציות להמלצות השימוש, התחזוקה והבטיחות במדריך למשתמש כך שנובע מהם חוסר תחזוקה של המוצר (למשל, שימון צירים כל שנתיים)
השימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים לתחזוקת שולחן
שריטות, קורוזיה ושינוי צבע
פגיעות, נפילות
החברה שומרת לעצמה את הזכות לוודא ולאמת את התנאים למימוש האחריות (כולל דרישת הוכחה לחלקים פגומים באמצעות תמונות).
אוהלים
האחריות לאוהלים עומדים היא לשלוש שנים מיום הרכישה.
אוהלים מתנפחים ואוהלי שמתאימים לשניים או שלושה אנשים שאינם עומדים האחריות היא לחמש שנים.
האוהלים מיועדים לארבעה שבועות של שימוש ברציפות בשנה, כך שהם עמידים ל-12 שבועות שימוש.
האחריות מכסה שימוש רגיל באוהל, בהערכת שימוש רצוף למשך הזמןה מקסימלי של ארבעה שבועות בשנה.
החברה מתחייבת לתיקון החלקים או להחלפת המוצר בתנאי שהנזק נגרם בתנאי שימוש רגילים.
האחריות תכסה פגמים שנגרמו בשימוש רגיל ופגמי ייצור. באוהלים מתנפחים האחריות מכסה שבירה של המוט, ובאוהלים מתנפחים גם פנצ'ר. כמו כן האחריות מכסה קרעים בבד או בתפרים בכיסוי האוהל, בחדר אוהל, בכל גגון או רוכסנים שבורים.
פגמים שאינם נכללים תחת האחריות: תאונות, רשלנות, או נזק מכוון.
שימו לב כי לא ניתן להשתמש באוהלים כריהוט גן. חשיפה מתמשכת וממושכת של האוהל לקרני אולטרה סגול ותנאי מזג אוויר נחשבת לרשלנות הגורמת להידרדרות מוקדמת של מרכיבי המוצר. סוג זה של שימוש אינו מכוסה תחת האחריות.
אחריות למוצרים שאינם מתוצרת דקטלון (ממותגים חיצוניים)
מוצרים שאינם ממותג דקטלון מוחרגים ממדיניות אחריות מורחבת זו, ותינתן עליהם אחריות רק במקרים שנקבעו על פי חוק ובהתאם לתנאים אלו בלבד:
שעונים ממותג GARMIN –
יובהר כי מימוש האחריות והשירות הוא מול חברת רונלייט בלבד ומוטלת על הלקוח האחריות לפנות לאקטיבציה ורישום האחריות הדיגיטלית מול הוראות היצרן ולוודא אותה מול רונלייט ובהתאם לתנאים כדלקמן:
הליכונים מתוצרת "ENERGYM" - אחריות של שנה על ההליכון וחמש שנים למנוע. יובהר כי מימוש האחריות והשירות הוא מטעם חברת "ENERGYM" בלבד ובהתאם לתנאים כדלקמן:
לא מצאתם תשובה למה שאתם מחפשים?
למאגר השאלות הנפוצות שלנו
לשאלות בנוגע למדיניות האחריות, אל תהססו לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו בכתובת [email protected]
להתקשר אלינו למספר 077-9829305. או דרך עמוד צור קשר. נשמח מאוד לסייע לכם!