מדיניות משלוחים
משלוח עד הבית
זמן אספקה: 3-5 ימי עסקים
*** יום ההזמנה אינו נחשב יום עסקים
לידיעתכם, מועד קבלת ההזמנה מוערך בהתאם למשקל המשלוח.
*לחבילות מעל 12 ק"ג או בנפח מעל 50*40*40:
במקרים בהם בית הלקוח נמצא בבניין ללא מעלית / מעלית קטנה / בית פרטי עם מדרגות בכניסה - המשלוח יעשה בתיאום מראש ולכן תיתכן חריגה ממועד האספקה המובטח במדיניות המשלוחים
תנאי משלוח:
ימים א'-ה', משעה 8:00 עד 20:00.
ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג.
למעקב אחר ההזמנה לחץ כאן
סוג חבילה | מחיר |
---|---|
חבילות עד 12 ק"ג, בנפח של 50*40*40 | 30 ש"ח |
בקנייה מעל 249 ש"ח (עד 12 ק"ג, בנפח של 50*40*40) | חינם *בכפוף לתקנון |
חבילות 12-40 ק"ג או מעל נפח 40*40*50 | 150 ש"ח |
חבילות מעל 40 ק"ג ומעל נפח 40*40*50 | 350 ש"ח |
זמן אספקה:
ימים א'-ה', משעה 10:00 עד 20:00
ימי שישי משעה 10:00 עד 13:00
-בימים א'-ה', הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 13:00 יעברו ליום העסקים הבא.
-בימי שישי הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 10:00 יעברו ליום העסקים הבא.
ימי עסקים אינם כוללים את ימי שבת, ערבי חג וחג
-יתכנו עיכובים בזמני המשלוח בשל תקלות.
תנאי משלוח:
-מסירת החבילה תיעשה בתיאום של חברת השליחויות באמצעות טלפון או הודעת טקסט. בבקשה ציינו מספר טלפון נייד תקין בטופס ההזמנה באתר.
- לשינוי כתובת למשלוח אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות. שינוי כתובת עלול לשנות את זמן האספקה או להאריכו
-הזמנות בשירות זה יהיו על בסיס המלאי הקיים בחנות הקרובה אליכם
-יתכנו שינויים במלאים ו/או בזמינות של המוצרים
-על מנת לאפשר זמינות מיטבית של מלאי, תינתן אפשרות לפיצול ההזמנה וקבלתה באמצעות שתי שיטות שילוח. עבור כל שיטת משלוח יגבה תשלום בנפרד.
סוג חבילה | מחיר |
---|---|
חבילות עד 10 ק"ג ובנפח מקסימלי של 40*40*60 | 45 ש"ח |
זמן אספקה:
3-5 ימי עסקים
*** יום ההזמנה אינו נחשב יום עסקים
תנאי משלוח:
במקרה בו הלוקר הנבחר לא פנוי ישלח מסרון המציין את הנקודה הסמוכה לכתובת הלוקר המקורית.
שעות איסוף - לפי שעות הפעילות של החנויות והלוקרים.
זמן אסיפת הזמנה:
לוקרים - 48 שעות
נקודת איסוף - 3-5 ימי עסקים
סוג חבילה | מחיר |
---|---|
חבילות עד 6 ק"ג ובנפח מקסימלי של 30*30*30 | 15 ש"ח |
איסוף מהחנויות
איסוף מהחנויות
זמן אספקה:
ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף תוך 3 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה).
*איסוף מהחנויות אפשרי בכל הסניפים, למעט מסניף אילת.
תנאי איסוף:
- לפי שעות הפעילות של הסניף - לשעות פעילות
לחץ כאן
-לאחר ביצוע התשלום וקבלת האישור נתחיל לעבוד על ליקוט ההזמנה שלכם. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.
- עם הגעתכם לחנות, גשו לדלפק שירות הלקוחות כדי לאסוף את ההזמנה.
* הזמנה שלא תיאסף בתוך 14 ימי עסקים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר ללקוח והמוצר יוחזר למלאי החנות.
מחיר |
---|
ללא עלות |
זמן אספקה:
-ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף בטווח זמן של שעה עד יום עסקים אחד.
*הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 20:00 יעברו ליום העסקים הבא.
תנאי איסוף:
- לפי שעות הפעילות של הסניף - לשעות פעילות
לחץ כאן
*השירות תקף בכל הסניפים בהתאם לשעות הפעילות, למעט סניף אילת.
-לאחר ביצוע התשלום וקבלת האישור נתחיל לעבוד על ליקוט ההזמנה שלכם. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.
-עם הגעתכם לחנות, גשו לדלפק שירות הלקוחות כדי לאסוף את ההזמנה.
בדקטלון אנחנו חושבים על איכות הסביבה ונוקטים בצעדים לשמרה.
אנו ממליצים להגיע לחנות עם שקית רב פעמית מהבית לאיסוף הזמנתכם.
* הזמנה שלא תיאסף בתוך 14 ימי עסקים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר ללקוח והמוצר יוחזר למלאי החנות.
מחיר |
---|
ללא עלות |
ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף בתיאום מראש בלבד
-לאחר השלמת ההזמנה מוקד שירות הלקוחות שלנו ייצור איתכם קשר (בהתאם לשעות הפעילות) לגבי המשך הטיפול בהזמנה ורמת הדחיפות, ורק לאחר יצירת הקשר הזמנתכם תועבר לטיפול במחסן. במידה ולא יצרו איתכם קשר תוך 1 יום עסקים, אנא צרו קשר בהקדם עם שירות הלקוחות בטלפון 077-9829305. שימו לב, ההזמנה תטופל רק לאחר סגירת הפרטים מול שירות הלקוחות.
רוב ההזמנות הדחופות יטופלו תוך יום עסקים אחד (לא כולל שישי שבת), בכפוף לדחיפות, הנחיות פיקוד העורף וכוח האדם במחסן. אין אנו יכולים להתחייב בשלב זה על זמני אספקה והם עשויים להשתנות בהתאם למצב החירום והנחיות פיקוד העורף. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.
-עם הגעתכם למחסן, יש להתקשר למספר הטלפון שקיבלתם לצורך הוצאת ההזמנה אליכם לרכב. מטעמי בטיחות אין להיכנס רגלית לשטח המחסן ויש לפעול בהתאם להנחיות שקיבלתם מנציג המחסן.
אופן ביצוע ההזמנה:
הזמנות בשירות זה יהיו על בסיס המלאי הקיים במחסן. יתכנו שינויים במלאים ו/או בזמינות של המוצרים.
-בעמוד המשלוחים, לחצו על "בחירת אפשרות המשלוח" ולאחר מכן "איסוף מהחנות", ואז לגלול עד להופעת אפשרות של "איסוף ממחסן דקטלון קיסריה - אספקה מהירה".
* הזמנה שלא תיאסף בתוך 14 ימי עסקים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר ללקוח והמוצר יוחזר למלאי החנות.
שעות איסוף - לפי שעות הפעילות של המחסן:
ימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00
בתיאום מראש בלבד ולאחר קבלת אישור שההזמנה מוכנה לאיסוף.
מחיר |
---|
ללא עלות |
* על מנת לאפשר זמינות מיטבית של מלאי, תינתן אפשרות לפיצול ההזמנה וקבלתה באמצעות שתי שיטות שילוח. עבור כל שיטת משלוח יגבה תשלום בנפרד.
דקטלון עושה את מירב המאמצים לספק את הזמנתכם בזמן, יחד עם זאת ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים בשל עומס חריג בחברות השליחויות או בשל אירועים חריגים שאינם בשליטת דקטלון.
כדי להפוך את הספורט לנגיש לכולם, אנו ב-DECATHLON ישראל עובדים עם מספר חברות שליחויות המביאות את ההזמנות שלכם עד לפתח ביתכם! דמי המשלוח נקבעים על פי משקל החבילה או נפחה (הגבוה מביניהם).
שאלות נפוצות:
איך ניתן לבטל הזמנה?
לפי תקנון האתר ולפי החוק להגנת הצרכן, כדי לבטל עסקה שנעשתה באתר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחד מהאמצעים הבאים: מייל: [email protected], בטלפון: 077-9829305 באמצעות מכתב רשום לכתובת: הסדנה 1 כפר סבא בעמוד צור קשר בעת הפנייה יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.
איך ניתן לשנות כתובת מסירה?
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעים הבאים: מייל: [email protected], בטלפון: 077-9829305 בעמוד צור קשר
האם ניתן לבצע שינויים / עריכה בהזמנה / באופן האספקה?
לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.
לא מצאתם תשובה למה שאתם מחפשים?
לשאלות בנוגע לדמי המשלוח או סטטוס ההזמנה שלך, אל תהססו לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:
בכתובת מייל: [email protected] ,להתקשר אלינו למספר 077-9829305