Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
Hide filters
3 מוצרים
הצג סינונים
מיין לפי:
מחיר
מידה
מותג
סוג מוצר

הליכון ביתי

רוצים לשפר את רמת הכושר שלכם בלי לצאת מהבית? לא צריך לחפש רחוק מדי, בדקטלון יש מגוון הליכונים כדי שתמשיכו להתאמן בלי לוותר על הנוחות של הבית! בדקטלון ההליכונים מתאימים למתחילים וגם למתאמנים בעלי ניסיון, כך שתמיד תמצאו הליכון ביתי מתאים עבורכם. ההליכונים שלנו מספקים לכם רמות מהירות ושיפוע שונות כדי שתוכלו להתאים את רמת האימון ליעדים שאתם רוצים להשיג או לסוג האימון שאתם מבצעים. 

הליכון מתקפל וקומפקטי

במטרה לאפשר לכם לאחסן את ההליכון בצורה נוחה או להעביר אותו ממקום למקום בקלות, ההליכונים שלנו עוצבו בצורה קומפקטית. הליכון קטן או הליכון קומפקטי הוא פתרון מצויין למתאמנים שיש להם מקום קטן בבית. אז לא חייבים להגיע למכון כושר כדי להתאמן על הליכון חשמלי, אפשר לבחור הליכון ביתי קומפקטי ולהתחיל להתאמן בבית. זכרו, הליכון מתקפל הוא נוח לאחסון, לכן אחרי האמיון תוכלו לקפל אותו ולשמור אותו במקום שלא יפריע לכם בבית. 

הליכון מומלץ 

לכל אחד יש צרכים שונים, זאת הסיבה שיש לנו מגוון הליכונים שונים. יש הליכונים מתאימים לשימוש קל, הם בדרך כלל פשוטים יותר ומספקים מענה מצויין לאנשים שמתחילים לבנות את הכושר שלהם או כאלה שלא מכוונים לאימונים אינטנסיבים מאוד. למתאמנים הזקוקים לאימונים אינטנסיבים, יש הליכונים המאפשרים לרוץ במהירות גבוהה או שיפוע גדול יותר. בנוסף, יש הליכונים המאפשרים לכם למדוד דופק או לקבל מידע סטטיסטי על שריפת קלוריות.  

אז רוצו לבחור הליכון ביתי מתאים לרמת האימונים שלכם והתחילו להתאמן בנוחות של הבית!