איך לבחור פנימית?
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הצמיג (קוטר ורוחב). לדוגמה, 27.5X1.90 משמעותם צמיג בקוטר 27.5 אינץ' וברוחב 1.90 אינץ'.
תוכלו למצוא על דופן הגלגל גם את המידות במילימטרים לפי היחידות הבינלאומיות של ETRTO.
לדוגמה, משמעות הציון 50-584 היא צמיג ברוחב 50 מ"מ עם קוטר פנימי של 584 מ"מ (כ- 27.5*2.00).
הסרת פנימית
הסירו את הפנימית באמצעות כף חליצה.
בדיקות שיש לבצע לפני שמתקינים את הפנימית החדשה.
יש לבדוק את מצב הגלגל ולהחליפו במידת הצורך.
יש לוודא שאין עצמים נעוצים בצמיג.
בדקו את מצב החישוק וודאו שהוא ממקום נכון.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לוודא שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.
הרכבת הפנימית
צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו.
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה כדי למנוע פגיעה.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הצמיג כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.
הרכבת הצמיג
התחילו להרכיב את הגלגל בשסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בניגוד לשסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או כפות חליצה לצמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.
ניפוח הצמיג
יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של פאונד - אינץ' רבוע או בר, 1 בר = 14,51 פאונד - אינץ' רבוע).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
עצת המומחים:
כדי להימנע מתקרים הנגרמים מצביטת הפנימית, וכדי לקבל ביצוע מיטבי של הצמיג, אנו ממליצים לבדוק את לחץ האוויר בצמיג ולנפח אותו במידת הצורך לפני כל רכיבה.