נבדק על ידי ילדים, אושר על ידי אנשי מקצוע
"כדי לבדוק את יעילות הערכה, ערכנו בדיקות השוואתיות עם 18 ילדים.
תשעה מהם השתמשו בערכת שיווי המשקל במשך 20 דקות פעמיים בשבוע במשך חודשיים, והשאר לא. התוצאות היו ברורות: הילדים שהשתמשו במוצר במשך כמה שבועות שיפרו את שיווי המשקל הרבה יותר מאלו שלא השתמשו בו."
בנו מסלול משלכם
"עם ערכת שיווי המשקל, הילדים יכולים לתת חופש לדמיון כדי לבנות מסלולים וליצור סיפורים משלהם. הם יוכלו להתחיל כשהקורות מונחות על הקרקע כדי להרגיש ביטחון. ולאחר מכן הם יוכלו למקם את הקורות גבוה יותר או להשתמש צד המקומר כדי להעלות את חוסר היציבות. בעלי החיים הקטנים יאפשרו להם ליצור סיפורים משלהם עם חיות שאפשר לקפוץ מעליהן או לתפוס." אנאבל, מהנדסת מוצרי Baby Gym
מפרט טכני
אורך הקורה: 700 מ"מ
ממדי הבסיסים: 270 x 270 מ"מ
ממדים לאחר הרכבה מלאה של המוצר (ריבוע): 1200 x 1200 מ"מ
שלבים עיקריים בהתפתחות דינמית של שיווי המשקל
לפני גיל 4, הילדים חייבים ללמוד להזיז את הגוף בכיוון נתון, ולזוז בהדרגה קדימה כשכפות הרגלים נמצאות זו לצד זו.
בגיל 4, הילדים יכולים ללכת עם כף רגל אחת לפני השנייה על קורה ברוחב פי אחת וחצי ממידת כף הרגל שלהם.
בגיל 6, ילדים יוכלו ללכת עקב אחרי אגודל על קורה שרוחבה שווה לפחות לכף הרגל שלהם.
התפתחות פסיכומוטרית:
ההתפתחות הפסיכומוטורית של הילדים תלויה בשילוב של גנטיקה, כישורים מוטוריים ויכולות שכליות.
מוצר יכול להשפיע על ההתפתחות הפסיכומוטורית של הילד אם הוא תומך בכישורים המוטוריים שלו.
קיימים מספר היבטים לכישורים המוטוריים: מיפוי הגוף, קואורדינציה דינמית, שיווי משקל, תיאום עין-יד, מיומנויות מוטוריקה עדינה ותפיסת מרחב וזמן.
מיפוי הגוף
מיפוי הגוף מתייחס לתפיסת הילדים של הגוף שלהם, מה שמאפשר להם לשלוט בתנועות ולפתח מודעות עצמית. היא מתפתחת לפי תחושות ופעולות ("גוף שמרגיש, זז"), לפני שהן מוצגות ומתוארות ("תצוגה גופנית", ציור אדם). ככל שהילדים זזים יותר, כך הם ידעו להגדיר טוב יותר את מיפוי הגוף שלהם וידעו לזוז בצורה טובה יותר.
קואורדינציית עין-כישורים מוטוריים
תיאום יד-עין כולל פעולות שדרושות כדי לכוון עם חלק או עם כל הגוף: אצל ילדים צעירים, מדובר בפעולות כמו הליכה במסלול, ולאחר מכן כיוון לעבר מטרות וחפצים גדולים עם כפות הידיים וכפות הרגליים. בשל הבא, הם יעברו למטרות וחפצים קטנים יותר כשהם ילמדו לשלוט באצבעות: נגינה בפסנתר, השחלת חרוזים על חוט, כתיבה.
תפיסת זמן ומרחב
תפיסת זמן ומרחב כוללת כל מה שכרוך בתפיסת הילד את עצמו בזמן
(לפני/אחרי, פעילות ריתמית, יום/לילה, עונות וכו') ומרחב (לפנים/מאחור, מעל/מתחת,
ימין/שמאל וכו')
הנחיות שימוש
אין לאחסן את המשקולת ישירות על הקרקע אלא על משטח מגן, וזאת כדי למנוע נזק לרצפה שלכם.