איך לבחור פנימית
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הגלגל (קוטר ורוחב). לדוגמה, משמעות 26 x 2.20 היא שהצמיג בקוטר של 26" ורוחבו 2.2.
על דופן הגלגל ניתן למצוא גם את המידות במילימטרים לפי היחידות הבינלאומיות של ETRTO. לדוגמה, 50-559 זהו צמיג ברוחב 50 מ"מ עם קוטר פנימי של 559 מ"מ (26X2.00 בערך).
הסרת פנימית
יש להסיר את הפנימית המשומשת בעזרת מנופי צמיגים תוצרת B'Twin (מק"ט8047839).
בדיקות שיש לבצע לפני שמתקינים את הפנימית החדשה
יש לבדוק את מצב הצמיג ולהחליפו אם יש צורך בכך.
יש לוודא שאין חלקים נעוצים בצמיג.
יש לבדוק את מצב פסי הגומי בחישוקים שלכם. אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לבדוק שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.
הרכבת הפנימית
יש לנפח מעט את הפנימית לפני ההרכבה למניעת נקבים.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתה משתמש בשסתום הנכון עבור החישוק שלך.
יש להכניס את הפנימית בשלמותה לתוך הגלגל כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
יש להיזהר שלא לצבוט את הפנימית בזמן שמסדרים אותה.
הרכבת הצמיג
יש להתחיל על ידי הרכבת הצמיג לגלגל מהצד ההפוך לזה של השסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בנקודת השסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או מנוף צמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.
ניפוח הצמיג
יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של פאונדאינץ' רבוע או באר, 1 באר = 14.51 פאונדאינץ' רבוע).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
המלצה מהמומחים
כדי להימנע מתקרים הנגרמים מצביטת הפנימית, וכדי לקבל ביצוע מיטבי של הצמיג אנו ממליצים לבדוק את לחץ האוויר בצמיג ולנפח אותו במידת הצורך לפני כל רכיבה.