איך לבחור פנימית
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הצמיג (קוטר ורוחב). לדוגמה, 29x1.90 משמעותו שהצמיג בקוטר של 29 אינץ' ורוחבו 1.90.
תוכלו למצוא על דופן הצמיג גם את המידות במילימטרים לפי היחידות הבינלאומיות של ETRTO.
לדוגמה, 50-622 משמעותו צמיג ברוחב 50mm עם קוטר פנימי של 622mm (בערך 29x1.90).
הסרת פנימית
הסירו את הפנימית הישנה באמצעות כפות חליצה.
בדיקות שיש לבצע לפני שמתקינים את הפנימית החדשה.
יש לבדוק את מצב הצמיג ולהחליף אותו במידת הצורך.
יש לוודא שאין חלקים נעוצים בצמיג.
יש לבדוק את מצב פסי הגומי בחישוקים.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לוודא שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.
הרכבת הפנימית
צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו.
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה למניעת פגיעות.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הצמיג כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.
הרכבת הצמיג
יש להתחיל על ידי הרכבת הצמיג לגלגל מהצד ההפוך לזה של השסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בנקודת השסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או כפות חליצה לצמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.
ניפוח הצמיג
יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של PSI או באר, 1 באר = 14.51 PSI).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
המלצה מהמומחים
כדי למנוע נקב כתוצאה מצביטה וכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר, מומלץ לבדוק ובמקרה הצורך לנפח את הצמיג הקדמי לפני כל רכיבה.