איך לבחור פנימית
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הגלגל (קוטר ורוחב). לדוגמה, 29x1.90 משמעותו שהצמיג בקוטר של 29 אינץ' ורוחבו 1.90.
תוכלו למצוא על דופן הגלגל גם את המידות במילימטרים לפי היחידות הבינלאומיות של ETRTO.
מידה 50-584, למשל, משמעה גלגל ברוחב 50mm בעל קוטר פנימי של 584mm (בערך 26x2.00).
הסרת פנימית
הסירו את הפנימית הישנה באמצעות כפות חליצה לצמיגים של B'TWIN
בדיקות שיש לבצע לפני שמתקינים את הפנימית החדשה.
בדקו את מצב הגלגל שלכם והחליפו במידת הצורך.
יש לוודא שאין חלקים נעוצים בגלגל.
בדקו את מצב פסי הגומי בגלגלים.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לוודא שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.
הרכבת הפנימית
צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו.
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה למניעת פגיעות.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הגלגל כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.
הרכבת הצמיג
התחילו להרכיב את הגלגל בשסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בניגוד לשסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או כפות חליצה לצמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.
ניפוח הצמיג
יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של פאונד - אינץ' רבוע או בר, 1 בר = 14.51 פאונד - אינץ' רבוע).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
המלצה מהמומחים
כדי למנוע נקב כתוצאה מצביטה וכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר, מומלץ לבדוק ובמקרה הצורך לנפח את הצמיג הקדמי לפני כל רכיבה.