איך לבחור פנימית?
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הצמיג (קוטר ורוחב). לדוגמה, משמעות 700X35 היא שהצמיג בקוטר 700mm ורוחבו 35mm.
בנוסף, תמצאו את הממדים במ"מ ביחידות ETRTO בינלאומיות.
לדוגמה: לדוגמה, 35-622 זהו גלגל ברוחב 35mm עם קוטר פנימי של 700mm(בערך 700X35).
הסרת פנימית
הסירו את הפנימית הישנה באמצעות כפות חליצה של DECATHLON.
מה צריך לבדוק לפני שאתם מתקינים את הפנימית החדשה?
יש לבדוק את מצב הגלגל ולהחליפו במידת הצורך.
יש לוודא שאין עצמים נעוצים בצמיג.
בדקו את מצב פסי הגומי בגלגלים.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לבדוק שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.
סידור הפנימית
צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו.
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה כדי למנוע פגיעה.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הצמיג כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.
הרכבת הצמיג
התחילו להרכיב את הגלגל בשסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בניגוד לשסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או כפות חליצה לצמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.
ניפוח הצמיג
יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של פאונד - אינץ' רבוע או בר, 1 בר = 14.51 פאונד - אינץ' רבוע).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
עצת המומחים:
כדי למנוע נקב כתוצאה מצביטה וכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר מומלץ לבדוק את הצמיג הקדמי לפני כל רכיבה ובמקרה הצורך לנפחו.