מגבלות שימוש
אין להשתמש ברוחות חזקות מ-20 קמ"ש (10 קשר).
יש להסיר תחילה את הליש, לפני הרכבת הגלשן על המנשא.
יש לפעול בהתאם לקוד הנסיעה בכביש מהיר.
המנשא מיועד לנשיאת גלשן אחד.
יכולת התאמה
המנשא מיועד לנשיאת גלשן אחד (מכל סוג) באורך של עד 8' (כ-2,44 מ'), בעובי של עד 4,7 אינץ' (13 ס"מ) ומשקל של עד 10 קילו.
מידות
מתקן התלייה שמחובר למוט המושב: אורך: 170 מ"מ / רוחב 50 מ"מ / גובה: 65 מ"מ. כל המנשא: אורך: 170 מ"מ / רוחב: 460 מ"מ / גובה: 590 מ"מ.
רוחב של זרוע החיבור: 130 מ"מ. בשלב הראשון, יש למדוד את המקום הזמין מאחורי מוט המושב כדי להתאים את המידות של בסיס מנשא הגלשן: תצטרכו 17 ס"מ באורך x 6,5 ס"מ בגובה כדי להתקין את המערכת.
עצות הרכבה 1/5
מומלץ לצפות בתשומת לב בסרטון ההדרכה להרכבה ו/או לקרוא בעיון את ההוראות בגב האריזה.
כדי למצוא בקלות את סרטון ההדרכה, יש לסרוק את קוד ה-QR שמודפס בחלק הקדמי של האריזה ובצד התחתון של המוצר.
1) יש לנקות את מוט המושב באמצעות מטלית וחומר לניקוי גריז (למשל ESSENCE F
2) יש להניח את מתקן התלייה בחלק התחתון של מוט המושב, עם תשומת לב לכיוון שלו.
עצות הרכבה 2/5
3) יש להשתמש במפתח אלן הכלול ובברגים/אומים כדי להבריג את המתקן.
מומלץ להשתמש בדפוס אלכסוני בהברגה כדי שיהיה קל יותר למרכז את המתקן. (יש להתחיל בהברגת הפינה השמאלית העליונה, לאחר מכן הימנית התחתונה, לאחר מכן הימנית העליונה ולסיום השמאלית התחתונה).
4) יש להרכיב את צינורות המנשא על ידי לחיצה על פיני הדחיפה האפורים ממתכת.
5) יש להכניס את הצינורות למתקן ולבחור זווית שמתאימה לאופניים.
יש לבדוק שלחצן הצינור לחוץ כראוי.
עצות הרכבה 3/5
6) יש להניח את הגלשן על צינורות המנשא
יש להביא בחשבון את משקל הגלשן, שעלול להוציא את האופניים משיווי משקל
7) יש לעלות על האופניים ולבדוק שניתן לסובב את הכידון בכל טווח התנועה.
אם לא, יש לנסות להשתמש בחריץ אחר. (רצוי שהחלק הקדמי של הגלשן יהיה מעט נמוך יותר מחלקו האחורי, כדי לאפשר לכידון לעבור, אבל יש להקפיד לשמור על מרחק מתאים בין החלק הקדמי של הגלשן לקרקע).
עצות הרכבה 4/5
אם לא הצלחתם למצוא את הכוונון המתאים לאופניים שלכם, ניתן להזיז מעט את המתקן מהציר של הגלגל האחורי. על-ידי הזזה לימין, החלק האחורי של הגלשן יהיה קרוב יותר לגלגל האחורי והחלק הקדמי של הגלשן יוטה, וכך יישאר מרווח גדול יותר לסיבוב הכידון.
עצות הרכבה 5/5
8) לאחר שהגלשן ממוקם כראוי, תוכלו לחבר את הגומיות. ישנם שני ווים: אחד בצינור המנשא והשני בחלק העליון באמצע המתקן. יש לבדוק שהגומיות מתוחות
9) לפני הרכיבה, יש להדק את בורגי המתקן ומוט המושב עד כמה שניתן כדי להבטיח יציבות טובה במהלך השימוש.
בכל פעם לפני הרכיבה
לפני הרכיבה יש לבדוק היטב כי:
- הידקתם והברגתם את המתקן ואת מוט המושב עד כמה שניתן
- לאחר קיבוע הגלשן, ניתן לסובב בחופשיות את הכידון בכל טווח התנועה.
יש להתכונן כראוי לרכיבה כדי להבטיח נסיעה טובה וחלקה (ללא בורות, אבנים קטנות או מכשולים אחרים) עם כמה שיותר מרחב וכמה שפחות תנועה.
שימוש
שלושה מרווחי זרועות אפשריים להתאמה מרבית לסגנון הגלשן, וקל מאוד להתאים אותם באמצעות מערכת ה"קליפים" (3 מיקומים).
הזרועות מכוסות בספוג באזורי המגע כדי להגן על מסילות הגלשן.
גומיות כפולות להתאמה בטוחה ולהחזקת הגלשן.יש לפעול בהתאם לקוד הנסיעה בכביש מהיר.
שימו לב בזמן התנועה והקפידו שלא להטות את האופניים יותר מדי בסיבובים מכיוון שהגלשן עלול לגעת בקרקע ולהיפגם.
תחזוקה
פעם בשנה יש לשמן את הברגים בבסיס שמחובר למוט המושב באמצעות חומר סיכה רב-תכליתי.
משקל
משקל המוצר (ללא האריזה) = 2,6 ק"ג.
עיצוב ובדיקות בזמן אמת
המוצר עוצב ונבדק על ידי צוות הגולשים שלנו בהנדיי (צרפת). מרכז העיצוב העולמי של OLAIAN ממוקם על גדות נהר הבידסואה שבהנדיי. כך אנחנו יכולים לעצב מוצרים ביחד עם המשתמשים והסביבה הימית.