איך לבחור פנימית?
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הצמיג (קוטר ורוחב). לדוגמה, המשמעות של 26X2.00 היא שקוטרו של הצמיג הוא 26 אינצ'ים ורוחבו 2.00 אינצ'ים.
בנוסף, תמצאו את המימדים במ"מ ביחידות ETRTO בינלאומיות.
לדוגמה, 50-559 הוא גלגל שרוחבו 50 מ"מ וקוטרו הפנימי הוא 559 מ"מ (או 26X2.00).
הסרת פנימית
הסירו את הפנימית הישנה באמצעות כפות חליצה של DECATHLON.
מה צריך לבדוק לפני שאתם מתקינים את הפנימית החדשה?
יש לבדוק את מצב הצמיג ולהחליפו במידת הצורך.
יש לוודא שאין עצמים נעוצים בצמיג.
יש לבדוק את מצב פסי הגומי בחישוקים.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לבדוק שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.
סידור הפנימית
צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו.
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה כדי למנוע פגיעה.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הצמיג כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.
הרכבת הצמיג
יש להתחיל על ידי הרכבת הצמיג לגלגל מהצד ההפוך לזה של השסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בנקודת השסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או כפות חליצה לצמיגים משום שאלה עלולים להיתפס בפנימית ולנקב אותה.
ניפוח הצמיג
יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בפאונדים/אינץ' רבוע או בר, 1 בר = 14.51 פאונד/אינץ' רבוע).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
המלצה מהמומחים
כדי למנוע נקב כתוצאה מצביטה וכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר מומלץ לבדוק את הצמיג הקדמי לפני כל רכיבה ובמקרה הצורך לנפחו.